ארגון ארוע
מתחתנים? חוגגים בר מצווה? בת מצווה לבת?
אנחנו מכירים את את זה, את רשימת המטלות האין סופית…
יש כל כך הרבה דברים לארגן!
חשוב מאוד להכין רשימה מסודרת של כל המטלות,
וזאת מכמה סיבות וכולן חשובות:
- זכירת כל הדברים – כל פעם שנזכרים במטלה נוספת, לרשום. ככה לא נשכח דברים חשובים.
וכמובן ניתן לשמור את הרשימות מארוע לארוע, אם אפשר להקל, אז למה לא? - סדר בזמן – ישנן מטלות חשובות יותר ופחות. דחופות וכאלה של הרגע האחרון.
כשנראה את המטלות מול העיניים נוכל לחלק אותן ל3 טורים בטבלה:
דחוף, כדאי בהקדם וברגע האחרון. כך לא נתבלבל בסדרי העדיפויות. - ראש נקי – לא בריא להעמיס על הראש לחץ של עשיית מטלות רבות.
הבא נוריד הכל לדף, והראש ישאר מלא רעננות לקראת הארוע.
ככה קל להרדם, אפשר למצוא זמן לנוח ולתכנן לוח זמנים.
אחד הדברים הראשונים שכדאי לעשות לאחר קביעת התאריך והמקום, הוא ההזמנה לארוע.
היום השתרשה כבר החובה להדפיס הזמנה יפה ומכובדת, כי יונות דואר הן לא בהישג יד…
במיוחד שכבר לא נהוג לחגוג חתונה, בר או בת מצווה באווירה משפחתית ובחוג אנשים מצומצם.
אנחנו נהנים להזמין את כל קרובי ורחוקי המשפחה, חברים וחברות, צוות מהעבודה, שכנים וכו’…
כדי לא לשכוח ולא לפגוע באף אחד מומלץ להכין רשימה מראש
שתקל עליכם לספור את כל המוזמנים ולא לשכוח אף אחד.
לא כדאי לשלוח הזמנות פחות מחודש לפני האירוע, ולכן חשוב להתארגן עם ההזמנות מוקדם.
אנשים צריכים זמן כדי לקבוע את לוח הזמנים שלהם, לקנות בגדים ומתנות מתאימות.
עיצוב ההזמנה הוא דבר אישי. ההגבלה היא רק בדמיון שלכם ובאפשרויות הכספיות.
אפשר לעשות הזמנות עם תמונה של בעל/י האירוע, הזמנה בנושא המסיבה,
ניתן לבחור ממגוון ענק של הזמנות מעוצבות
ולהוסיף נגיעה אישית ופרטית שלכם, כמו פסוק, שיר או פתגם.
חשוב מאד לא לשכוח את כל הפרטים החשובים: המזמינים, מקום האירוע, תאריך וזמן מדויק.
מזל טוב!